20150814

0 Suci Berdebu Debasss





Hai orang suci.
Dah habis mengata di Fesbuk?

Share |

20150316

1 nude beaches



biarkanlah mereka nak pakai seksi macamana pun.
itu hak mereka.

jemur berbogel takpe. tak naik syahwat.
sebab nak repair kulit.
tak perlu buat secara private.
it is ok.

pakai hijab is hell no.
berkaitan dengan teroris katanya.
tak menghormati, katanya.

tapi, rileks la.
bukan dia je.
kita pun ada yang jahil2yang memimpin.


OUT





Share |

20140310

2 MH 370



sebab BN nak kaburkan rakyat...

sebab bala nak maksiat...

sebab kena rampas oleh pengganas...

sebab kapal terbang lama...


kepala banar sungguh.

bukan main ramai dok tuduh tuding sana sini.
tak kurang pula dengan konspirasi itu ini.
tinggal tunggu kaitan dengna konspirasi freemason iluminati.

tak nak pula kau kata ni kerja ayah pin sembunyikan kapal?

p.s: orang tak kata kau bodoh kalau kau diam. tapi kalau cakap pakai kepala lutut (bukan kepala otak), memang minta disajikan dengan batu-bata goreng sambal lebih.



OUT

Share |

20130926

2 mat yo tak salah!



dah bukan mat yo yang buat.
apahal pula dia nak salah?

p.s: selain kursus kahwin. gua rasa, gomen kena juga buat kursus sopan. harga minyak dah naik kot. takkan takde bajet kooooot


OUT

Share |

3 penulis biasa yang macam biasa



sapu sawang...

bersih habuk...

susun atur...

blog ni dah tak aktif ke?

penulisnya dah mampus ke?

p.s: ada orang kisah ke? hahaha


OUT

Share |

20130513

0 gossssssssipp yawll



banyak-banyak pot pet yang gua dengar,
PRU13 ni lah yang paling panjang sekali.
cerita Gaza dah habis.
cerita Lahad Datu pun macam dah habis.

hoho.
agak lu, sampai bila?


OUT

Share |
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...